#1 2012-09-01 17:26:38

 Pegagus

Administrator

43903595
Zarejestrowany: 2012-08-29
Posty: 7
Punktów :   

Poradnik dla łucznika/łowcy

Wstęp

Nasze atuty

Łucznicy/Łowcy mają najdłuższy zasięg w grze. Oprócz casterów, wszystkie inne klasy muszą walczyć w walce wręcz. Oznacza to również, że bierzemy mniej szkody, ponieważ większość celów nie może uderzyć z dystansu. Łucznicy/Łowcy mają przyzwoite HP. Wystarczająco dużo, aby móc skutecznie grać solo PvE

Łucznicy/ łowcy nie muszą czekać na innych żeby expić. Łucznicy/Łowcy mają bardzo wysoki DPS (szkody na sekundę) w stosunku do pojedynczych celów. W połączeniu z naszym zasięgiem sprawia to, że jesteśmy bardzo dobrzy w PvP i na bossach.

Łucznicy / łowcy nie specjalizują się w atakach AoE. Ale możemy zabić równie szybko przez pojedyncze wybijanie jeden po drugim. Oznacza to, że nie musimy szukać spotów do AoE i możemy expić gdziekolwiek chcemy.

W przeciwieństwie do magów/pogan, umiejętności łucznika/łowcy nie wymagają ładowania [poza 2 skillami], więc nic nie przerywa mu rzucania skilli i łucznik/łowca może bić ciągłym ogniem. Najmocniejsze bossy do zabicia wymagają łuczników/łowców. Dodatkowo umiejętności łucznika/łowcy kosztują mniej SP i MP niż u maga.



Nasze słabości

Łucznicy/łowcy wolniej niż barbarzyńcy/wojownicy, obrońcy/strażnicy, magowie/ poganie i kapłani/wyrocznie wbijają poziomy. Te trzy ostatnie muszą mieć jednak drużynę (an. party), w przeciwnym razie nie będą one wbijać poziomu odpowiednio szybko. Jednak łucznik/łowca nie expi wolno, zwłaszcza na UM.

Jeśli cel podejdzie do nas zadawane przez nas obrażenia zmniejszą się o połowę, można tego uniknąć odskakując od przeciwnika, za pomocą podwójnego naciśnięcia klawisza S lub oddalając się od celu krok po kroku, aż nasz DMG będzie normalny.

Łucznik/łowca potrzebuje dużo statystyk w STR, DEX, LUC, co kosztuje i jest trudne do osiągnięcia. Dużym problem są przeszkody terenu, które uniemożliwiają oddanie strzału, co jest uciążliwe. Na PvP jaki PvE można tego uniknąć przesuwając się lub użyć skilla w czasie skoku.

Budowa Postaci
Łucznik/łowca jest klasą, którym główny atutem jest to, że LUC dodaje nam ataku, dlatego jego budowa powinna opierać się głównie na LUC.
1LUC to 0,2% na krytyczne uderzenie
5LUC to 1%
50luc 10%
475LUC to 95% na krytyczne uderzenie, co jest maksymalną szansą. Jednak należy osiągnąć 600LUC aby nasz DMG był odpowiedni - mowa tu już o 50+ UM
475LUC powoduję, że mamy 95% uderzenia na podwójnego krytyka, przekraczając 600LUC mamy szanse na potrójnego krytyka =)



Tryb Trudny - Jeżeli nie stać Cię na runy wskrzeszania postać na trudnym będzie najlepszym rozwiązaniem.
+7 LUC - lapisy z DEX i STR
+4 STR, +2 DEX +1 LUC
+6 LUC, +1 DEX lub +5 STR, +2 DEX [20-30 PvP] - pierwszy build jeżeli mamy dostęp do lapisów lv5 i lv6.
+5 LUC, +2 DEX

Tryb Najtrudniejszy - Łucznik/łowca w tym trybie jest najlepszym rozwiązaniem, duża ilość punktów za wbicie poziomu ułatwia grę.
Bazowe 50STR / 60DEX, reszta w LUC, lapisy do LUC, STR,DEX


                                                                                 PvP

VS INNE KLASY

magowie / poganie - zazwyczaj, jeśli nie korzystają z Pielęgnacji Ran, łucznik/łowca może zabijać ich jednym lub dwoma strzałami, a na pewno zabić, zanim zabiją Ciebie. UM łucznik/łowca ma jeszcze większą przewagę w postaci magicznego przeciwstawienia.

kapłanów / wyroczni – najczęściej nie walczą więc nie mogą zrobić Ci krzywdy, jeżeli jednak są w INTa to sprawa wygląda tak samo jak z magiem. Kapłan/wyrocznia w REC/WIS jest ciężkim przeciwnikiem do zabicia z powodu umiejętności Poratowanie Zdrowia, problem ominąć można używając Uszkodzenia Wytrzymałości.

zwiadowca/zabójca - z mojego doświadczenia, jeśli posiadasz odpowiednie mikstury, zabójcy nie są ogromnym zagrożeniem. Debuffy tej klasy nie są przyjemne, ale większość można rozproszyć za pomocą Mikstury Rozpraszającej i Uwalniającej.

łucznicy/łowcy - wynik walki zależy od builda oraz wylapisowania, w takiej walce decyduję często to, kto pierwszy zaatakuje.

obrońca/ strażnik - jeśli jest tankiem, naprawdę ciężko go zabić. Wysoki HP i DEF oraz debuffy są bardzo uciążliwe, ale za to tank nie może Cię zabić. Walka z battle tankiem jest dużo trudniejsza, nie dość, że ma duży DMG to do tego nadal posiada wymienione wyżej właściwości. Obrońcy dodatkowo posiadają skill nietykalność , moc strażnika oraz tarcza dnia.

wojownik/barbarzyńca - Duży DPS [damage per sec - obrażenia na sekundę] i dość spora ilość HP powoduje, że są ciężkimi przeciwnikami. wojownika/barbarzyńcy, posiadają oni także umiejętność sokole oko co powoduje, że nie można ich trafić.                   











                                                                                     Skile


Bierne


Trening Sprawności
Lv1 - Zwiększa fizyczną obronę (DEF) o 9. Dostępny od poziomu 1, koszt – 1 punkty.
Lv2 - Zwiększa fizyczną obronę (DEF) o 18. Dostępny od poziomu 12, koszt – 2 punkty.
Lv3 - Zwiększa fizyczną obronę (DEF) o 27. Dostępny od poziomu 23, koszt – 2 punkty.
Lv4 - Zwiększa fizyczną obronę (DEF) o 36. Dostępny od poziomu 34, koszt – 2 punkty.
Lv5 - Zwiększa fizyczną obronę (DEF) o 45. Dostępny od poziomu 45, koszt – 2 punkty.
Lv6 - Zwiększa fizyczną obronę (DEF) o 54. Dostępny od poziomu 56, koszt – 2 punkty.
Lv7 - Zwiększa fizyczną obronę (DEF) o 63. Dostępny od poziomu 67, koszt – 3 punkty.

Ulepszenie Łuków
Lv1 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania łuku. Dostępny od poziomu 5, koszt – 2 punkty.
Lv2 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania łuku. Dostępny od poziomu 16 koszt – 2 punkty.
Lv3 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania łuku. Dostępny od poziomu 27, koszt – 2 punkty.
Lv4 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania łuku. Dostępny od poziomu 38, koszt – 3 punkty.
Lv5 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania łuku. Dostępny od poziomu 49, koszt – 4 punkty.
Lv6 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania łuku. Dostępny od poziomu 60, koszt – 4 punkty.

Ulepszenie Broni Dystansowych

Lv1 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania kuszy/broni miotanej. Dostępny od poziomu 5, koszt – 2 punkty.
Lv2 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania kuszy/broni miotanej. Dostępny od poziomu 16 koszt – 2 punkty.
Lv3 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania kuszy/broni miotanej. Dostępny od poziomu 27, koszt – 2 punkty.
Lv4 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania kuszy/broni miotanej. Dostępny od poziomu 38, koszt – 3 punkty.
Lv5 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania kuszy/broni miotanej. Dostępny od poziomu 49, koszt – 4 punkty.
Lv6 - Nieznacznie zwiększa wartość ataku podczas używania kuszy/broni miotanej. Dostępny od poziomu 60, koszt – 4 punkty.

Trening Relaksacji
Lv1 - Zwiększa regeneracje HP,MP, SP o 10% co 3sekundy podczas spoczynku. Dostępny od poziomu 6, koszt – 1 punkt.
Lv2 - Zwiększa regeneracje HP,MP, SP o 15% co 3sekundy podczas spoczynku. Dostępny od poziomu 18, koszt – 1 punkt.
Lv3 - Zwiększa regeneracje HP,MP, SP o 20% co 3sekundy podczas spoczynku. Dostępny od poziomu 30, koszt – 1 punkt.
Lv4 - Zwiększa regeneracje HP,MP, SP o 25% co 3sekundy podczas spoczynku. Dostępny od poziomu 42, koszt – 1 punkt.
Lv5 - Zwiększa regeneracje HP,MP, SP o 30% co 3sekundy podczas spoczynku. Dostępny od poziomu 54, koszt – 1 punkt.
Lv6 - Zwiększa regeneracje HP,MP, SP o 35% co 3sekundy podczas spoczynku. Dostępny od poziomu 66, koszt – 1 punkt.


Ulepszenie Plecaka
Lv1 - Umożliwia korzystanie z 3 zakładki plecaka. Dostępny od poziomu 12, koszt – 1 punkt.
Lv2 - Umożliwia korzystanie z 4 zakładki plecaka. Dostępny od poziomu 26, koszt – 2 punkty.
Lv3 - Umożliwia korzystanie z 5 zakładki plecaka. Dostępny od poziomu 46, koszt – 2 punkty.

Interpretacja
Lv1 - Umożliwia zrozumienia w 30% graczy z przeciwnej frakcji. Dostępny od poziomu 13, koszt 1 - punkt.
Lv2 - Umożliwia zrozumienia w 60% graczy z przeciwnej frakcji. Dostępny od poziomu 22, koszt 2 - punkty.
Lv3 - Umożliwia zrozumienia w 100% graczy z przeciwnej frakcji. Dostępny od poziomu 51, koszt 2 - punkty.

Mistrz Łucznictwa
Lv1 - Zwiększa o 1 szybkość ataku podczas używania łuku. Dostępny od poziomu 14, koszt – 3 punkty.
Lv2 - Zwiększa o 1 szybkość ataku podczas używania łuku. Dostępny od poziomu 35, koszt – 5 punktów.

Mistrzostwo w Broniach Dystansowych
Lv1 - Zwiększa o 1 szybkość ataku podczas używania kuszy lub broni miotanej. Dostępny od poziomu 14, koszt – 3 punkty.
Lv2 - Zwiększa o 1 szybkość ataku podczas używania kuszy lub broni miotanej. Dostępny od poziomu 35, koszt – 5 punktów.
Lv3 - Zwiększa o 1 szybkość ataku podczas używania kuszy lub broni miotanej. Dostępny od poziomu 50, koszt – 7 punktów.



Główne


Teleport do Miasta
Lv1 - Przenosi do najbliższego miasta po upłynięciu 10 s. Dostępny od poziomu 1, koszt – 0 punktów.
Lv2 - Przenosi do najbliższego miasta po upłynięciu 9 s. Dostępny od poziomu 20, koszt – 0 punktów.
Lv3 - Przenosi do najbliższego miasta po upłynięciu 8 s. Dostępny od poziomu 40, koszt – 0 punktów.

Trening Strzelecki
Lv1 - Zwiększa twoją celność w walce dystansowej o 5% na czas 5 min. Dostępny od pozimu 2, koszt – 2 punkty.
Lv2 - Zwiększa twoją celność w walce dystansowej o 12% na czas 5 min. Dostępny od pozimu 19, koszt – 3 punkty.
Lv3 - Zwiększa twoją celność w walce dystansowej o 21% na czas 5 min. Dostępny od pozimu 45, koszt – 3 punkty.

Spowolnienie
Lv1 - Obniża Szybkość Ruchu i Szybkość Ataku celu na czas 6 s i 23 obrażeń, 80% szansy powodzenia. Dostępny od poziomu 3, koszt – 2 punkty.
Lv2 - Obniża Szybkość Ruchu i Szybkość Ataku celu na czas 8 s i 48 obrażeń, 80% szansy powodzenia. Dostępny od poziomu 16, koszt – 2 punkty.
Lv3 - Obniża Szybkość Ruchu i Szybkość Ataku celu na czas 10 s i 111 obrażeń, 80% szansy powodzenia. Dostępny od poziomu 29, koszt – 2 punkty.
Lv4 - Obniża Szybkość Ruchu i Szybkość Ataku celu na czas 12 s i ? obrażeń, 80% szansy powodzenia. Dostępny od poziomu 42, koszt – 3 punkty.
Lv5 - Obniża Szybkość Ruchu i Szybkość Ataku celu na czas 14 s i ? obrażeń, 80% szansy powodzenia. Dostępny od poziomu 55, koszt – 3 punkty.
Lv6 - Obniża Szybkość Ruchu i Szybkość Ataku celu na czas 16 s i 300 obrażeń, 80% szansy powodzenia. Dostępny od poziomu 68, koszt – 3 punkty.


Daleki Zasięg
Lv1 - Zwiększa zasięg ataku o 1 m na czas 5 min. Dostępny od poziomu 4, koszt – 1 punkty.
Lv2 - Zwiększa zasięg ataku o 2 m na czas 5 min. Dostępny od poziomu 18, koszt – 2 punkty.
Lv3 - Zwiększa zasięg ataku o 3 m na czas 15 min. Dostępny od poziomu 32, koszt – 2 punkty.
Lv4 - Zwiększa zasięg ataku o 3 m na czas 15 min. Dostępny od poziomu 46, koszt – 2 punkty.
Lv5 - Zwiększa zasięg ataku o 3 m na czas 15 min. Dostępny od poziomu 58, koszt – 2 punkty.

Namierzenie Celu
Lv1 - Obniża wartość Obrony Przed Atakami Dystansowymi celu o 25 pkt na czas 30 s. Dostępny od poziomu 7, koszt – 2punkty.
Lv2 - Obniża wartość Obrony Przed Atakami Dystansowymi celu o 50 pkt na czas 30 s. Dostępny od poziomu 27, koszt – 2 punkty.
Lv3 - U wszystkich istot w promieniu 5 m od celu obniża wartość Obrony Przed Atakami Dystansowymi o 75 pkt na czas 30 s. Dostępny od poziomu 47, koszt – 3 punkty.
Lv3 - U wszystkich istot w promieniu 5 m od celu obniża wartość Obrony Przed Atakami Dystansowymi o 100 pkt na czas 30 s. Dostępny od poziomu 67, koszt – 3 punkty.

Tryumfalny Atak
Lv1 – Buff powodujący ignorowanie podczas ataku DEX[uniki] przeciwnika przez 30s. Dostępny od poziomu 18, koszt – 3 punkty.
Lv2 – Buff powodujący ignorowanie podczas ataku DEX[uniki] przeciwnika przez 40s. Dostępny od poziomu 27, koszt – 3 punkty.
Lv3 – Buff powodujący ignorowanie podczas ataku DEX[uniki] przeciwnika przez 60s. Dostępny od poziomu 37, koszt – 4 punkty.

Nieszczęście - HM i UM
Lv1 - Powoduje u celu obniżenie wartości atrybutu LUC o 15 pkt na czas 30 s. 100% Szansy powodzenia. Dostępny od pozimu 19, koszt – 2 punkty.
Lv2 - Powoduje u celu obniżenie wartości atrybutu LUC o 35 pkt na czas 30 s. Dostępny od pozimu 31, koszt – 2 punkty.
Lv3 - Powoduje obniżenie atrybutu LUC o 55 pkt na czas 30 s w promieniu 5m od celu. 100% Szansy powodzenia. Dostępny od poziomu 43, koszt – 3 punkty.
Lv4 - Powoduje obniżenie atrybutu LUC o 80 pkt na czas 30 s w promieniu 5m od celu. 100% Szansy powodzenia. Dostępny od poziomu 55, koszt – 3 punkty.
Lv5 - Powoduje obniżenie atrybutu LUC o 105 pkt na czas 30 s w promieniu 5m od celu. 100% Szansy powodzenia. Dostępny od poziomu 67, koszt – 4 punkty.

Tępota - HM i UM
Lv1 - Powoduje obniżenie u celu atrybutu DEX o 15 pkt na czas 30 s. Dostępny od pozimu 19, koszt – 2 punkty.
Lv2 - Powoduje obniżenie u celu atrybutu DEX o 35 pkt na czas 30 s. Dostępny od pozimu 31, koszt – 2 punkty.
Lv3 - Powoduje obniżenie u celu atrybutu DEX o 55 pkt na czas 30 s. Dostępny od poziomu 43, koszt – 3 punkty.
Lv4 - Powoduje obniżenie u celu atrybutu DEX o 80 pkt na czas 30 s. Dostępny od poziomu 55, koszt – 3 punkty.
Lv5 - Powoduje obniżenie u celu atrybutu DEX o 105 pkt na czas 30 s. Dostępny od poziomu 67, koszt – 4 punkty.




Bitewne

Przeszywający Strzał
Lv1 - Zadaje w jednej chwili 58 pkt obrażeń, ignorując obronę celu i unieruchamia go na czas 3 s. Dostępny od poziomu 1 - koszt 2 punkty.
Lv2 - Zadaje w jednej chwili 112 pkt obrażeń, ignorując obronę celu i unieruchamia go na czas 3 s. Dostępny od poziomu 15 - koszt 2 punkty.
Lv3 - Zadaje w jednej chwili 239 pkt obrażeń, ignorując obronę celu i unieruchamia go na czas 3 s. Dostępny od poziomu 29 - koszt 2 punkty.
Lv4 - Zadaje w jednej chwili 366 pkt obrażeń, ignorując obronę celu i unieruchamia go na czas 3 s. Dostępny od poziomu 43 - koszt 3 punkty.
Lv5 - Zadaje w jednej chwili 493 pkt obrażeń, ignorując obronę celu i unieruchamia go na czas 3 s. Dostępny od poziomu 57 - koszt 3 punkty.

Szybki Strzał
Lv1 - Powoduje wystrzelenie 2 strzał jedna po drugiej, z których każda zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego. Dostępny od poziomu 8 - koszt 2 punkty.
Lv2 - Powoduje wystrzelenie 2 strzał jedna po drugiej, z których każda zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego. Dostępny od poziomu 22 - koszt 2 punkty.
Lv3 - Powoduje wystrzelenie 2 strzał jedna po drugiej, z których każda zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 180-200 pkt obrażeń. Dostępny od poziomu 36 - koszt 2 punkty.
Lv4 - Powoduje wystrzelenie 2 strzał jedna po drugiej, z których każda zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 200-250 pkt obrażeń. Dostępny od poziomu 50 - koszt 3 punkty.
Lv3 - Powoduje wystrzelenie 2 strzał jedna po drugiej, z których każda zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 400-500 pkt obrażeń. Dostępny od poziomu 64 - koszt 3 punkty.

Szeroki Ostrzał
Lv1 - Powoduje wystrzelenie kilku strzał, które zadają podstawowe obrażenia przeciwnikom w promieniu 3 m od celu. Wymaga użycia łuku. Dostępny od poziomu 10 - koszt 3 punkty.
Lv2 - Powoduje wystrzelenie kilku strzał, które zadają obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 77 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 4 m od celu. Wymaga użycia łuku. Dostępny od poziomu 24 - koszt 3 punkty.
Lv3 - Powoduje wystrzelenie kilku strzał, które zadają obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 189 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 m od celu. Wymaga użycia łuku. Dostępny od poziomu 38 - koszt 4 punkty.
Lv4 - Powoduje wystrzelenie kilku strzał, które zadają obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 354 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 6 m od celu. Wymaga użycia łuku. Dostępny od poziomu 42 - koszt 4 punkty.
Lv5 - Powoduje wystrzelenie kilku strzał, które zadają obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 511 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 7 m od celu. Wymaga użycia łuku. Dostępny od poziomu 66 - koszt 5 punkty.



Balistyczny Strzał
Lv1 - Powoduje wystrzelenie kilku strzał, które zadają podstawowe obrażenia przeciwnikom w promieniu 3 m od celu. Wymaga użycia kuszy/broni miotanej. Dostępny od poziomu 10 - koszt 3 punkty.
Lv2 - Powoduje wystrzelenie kilku strzał, które zadają obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 77 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 4 m od celu. Wymaga użycia kuszy/broni miotanej. Dostępny od poziomu 24 - koszt 3 punkty.
Lv3 - Powoduje wystrzelenie kilku strzał, które zadają obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 189 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 m od celu. Wymaga użycia kuszy/broni miotanej. Dostępny od poziomu 38 - koszt 4 punkty.
Lv4 - Powoduje wystrzelenie kilku strzał, które zadają obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 354 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 6 m od celu. Wymaga użycia kuszy/broni miotanej. Dostępny od poziomu 42 - koszt 4 punkty.
Lv5 - Powoduje wystrzelenie kilku strzał, które zadają obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 511 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 7 m od celu. Wymaga użycia kuszy/broni miotanej. Dostępny od poziomu 66 - koszt 5 punkty.

Nieprzerwany Ostrzał
Lv1 - Zadaje obrażenia wynoszące 2% pozostałej liczby pkt HP celu co określony czas przez 30 s. Dostępny od poziomu 11 - koszt 2 punków.
Lv2 - Zadaje obrażenia wynoszące 3% pozostałej liczby pkt HP celu co określony czas przez 30 s. Dostępny od poziomu 29 - koszt 2 punków.
Lv3 - Zadaje obrażenia wynoszące 4% pozostałej liczby pkt HP celu co określony czas przez 30 s. Dostępny od poziomu 47 - koszt 3 punków.
Lv4 - Zadaje obrażenia wynoszące 5% pozostałej liczby pkt HP celu co określony czas przez 30 s. Dostępny od poziomu 65 - koszt 3 punków.

Magiczny Unik - UM
Lv1 - Powoduje unik przed 2 atakami magicznymi. Czar znika po 2 uderzeniach lub 5min. Umiejętność nie będzie miała efektu w przypadku niektórych czarów. Dostępny od poziomu 11 - koszt 4 punkty.
Lv2 - Powoduje unik przed 3 atakami magicznymi. Czar znika po 3 uderzeniach lub 5min. Umiejętność nie będzie miała efektu w przypadku niektórych czarów. Dostępny od poziomu 32 - koszt 4 punkty.
Lv3 - Powoduje unik przed 5 atakami magicznymi. Czar znika po 5 uderzeniach lub 5min. Umiejętność nie będzie miała efektu w przypadku niektórych czarów. Dostępny od poziomu 52 - koszt 5 punków.

Uszkodzenie Many
Lv1 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 243 pkt obrażeń pkt MP. Dostępny od poziomu 12 - koszt 2 punkty.
Lv2 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 438 pkt obrażeń pkt MP. Dostępny od poziomu 22 - koszt 2 punkty.
Lv3 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 987 pkt obrażeń pkt MP. Dostępny od poziomu 32 - koszt 2 punkty.
Lv4 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 1336 pkt obrażeń pkt MP. Dostępny od poziomu 42 - koszt 3 punkty.
Lv5 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 1685 pkt obrażeń pkt MP. Dostępny od poziomu 52 - koszt 3 punkty.
Lv6 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 1984 pkt obrażeń pkt MP. Dostępny od poziomu 62 - koszt 3 punkty.

Łamacz Woli
Lv1 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 243 pkt obrażeń pkt SP. Dostępny od poziomu 12 - koszt 2 punkty.
Lv2 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 438 pkt obrażeń pkt SP. Dostępny od poziomu 22 - koszt 2 punkty.
Lv3 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 987 pkt obrażeń pkt SP. Dostępny od poziomu 32 - koszt 2 punkty.
Lv4 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 1336 pkt obrażeń pkt SP. Dostępny od poziomu 42 - koszt 3 punkty.
Lv5 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 1685 pkt obrażeń pkt SP. Dostępny od poziomu 52 - koszt 3 punkty.
Lv6 - Zadaje podstawowe obrażenia i dodatkowe 1984 pkt obrażeń pkt SP. Dostępny od poziomu 62 - koszt 3 punkty.

Krwawe Zaczepienie
Lv1 - Powoduje wystrzelenie haka, który zadaje 95 pkt obrażeń co 3 s przez 12 s. Dostępny od poziomu 14 - koszt 3 punkty.
Lv2 - Powoduje wystrzelenie haka, który zadaje 144 pkt obrażeń co 3 s przez 12 s. Dostępny od poziomu 24 - koszt 3 punkty.
Lv3 - Powoduje wystrzelenie haka, który zadaje 267 pkt obrażeń co 3 s przez 12 s. Dostępny od poziomu 34 - koszt 3 punkty.
Lv3 - Powoduje wystrzelenie haka, który zadaje 404 pkt obrażeń co 3 s przez 12 s. Dostępny od poziomu 44 - koszt 3 punkty.
Lv3 - Powoduje wystrzelenie haka, który zadaje 644 pkt obrażeń co 3 s przez 12 s. Dostępny od poziomu 54 - koszt 3 punkty.
Lv3 - Powoduje wystrzelenie haka, który zadaje 887 pkt obrażeń co 3 s przez 12 s. Dostępny od poziomu 64 - koszt 3 punkty.

Zdecydowany Strzał
Lv1 - Zadaje podstawowe obrażenia dystansowe i powoduje obniżenie wartości STR i REC o 18 pkt na czas 30 s. Dostępny od poziomu 17 - koszt 3 punkty.
Lv2 - Zadaje podstawowe obrażenia dystansowe i powoduje obniżenie wartości STR i REC o 30 pkt i szybkości Ataku o 1 LVL na czas 30 s. Dostępny od poziomu 27 - koszt 3 punków.
Lv3 - Zadaje podstawowe obrażenia dystansowe i powoduje obniżenie wartości STR i REC o 65 pkt i szybkości Ataku o 1 LVL na czas 30 s. Dostępny od poziomu 37 - koszt 3 punków.
Lv4 - Zadaje podstawowe obrażenia dystansowe i powoduje obniżenie wartości STR i REC o 112 pkt i szybkości Ataku o 1 LVL na czas 30 s. Dostępny od poziomu 47 - koszt 4 punków.
Lv5 - Zadaje podstawowe obrażenia dystansowe i powoduje obniżenie wartości STR i REC o 155 pkt i szybkości Ataku o 1 LVL na czas 30 s. Dostępny od poziomu 57 - koszt 4 punków.
Lv5 - Zadaje podstawowe obrażenia dystansowe i powoduje obniżenie wartości STR i REC o 200 pkt i szybkości Ataku o 1 LVL na czas 30 s. Dostępny od poziomu 67 - koszt 4 punków.

Błyskawiczny Atak- UM
Lv1 - Zwiększa Szybkość Ataku o 1 LVL na czas 30 s. Dostępny od poziomu 21 - koszt 4 punkty.
Lv2 - Zwiększa Szybkość Ataku o 1 LVL na czas 45 s. Dostępny od poziomu 34 - koszt 5 punków.
Lv3 - Zwiększa Szybkość Ataku o 1 LVL na czas 60 s. Dostępny od poziomu 43 - koszt 5 punków.

Deszczowy Dzień - HM i UM
Lv1 - Efekt obszarowy. Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 306 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 m od celu. Wymaga użycia łuku. Dostępny od poziomu 33 - koszt 4 punkty.
Lv2 - Efekt obszarowy. Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 451 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 m od celu. Wymaga użycia łuku. Dostępny od poziomu 42 - koszt 4 punkty.
Lv3 - Efekt obszarowy. Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 671 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 m od celu. Wymaga użycia łuku. Dostępny od poziomu 53 - koszt 5 punków.

Krwawy Deszcz - HM i UM
Lv1 - Efekt obszarowy. Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 306 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 m od celu. Wymaga użycia oszczepu lub kuszy. Dostępny od poziomu 33 - koszt 4 punkty.
Lv2 -Efekt obszarowy. Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 451 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 m od celu. Wymaga użycia oszczepu lub kuszy. Dostępny od poziomu 42 - koszt 4 punkty.
Lv3 - Efekt obszarowy. Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 671 pkt obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 m od celu. Wymaga użycia oszczepu lub kuszy. Dostępny od poziomu 53 - koszt 5 punków.

Strzał z Wyskoku
Lv1 - Powoduje wyskok i wystrzelenie strzały z odległości 27 m, która zadaje 270 pkt obrażeń i ignoruje wartość obrony przeciwnika. Wymaga użycia łuku. Dostępny od poziomu 34 - koszt 4 punkty.
Lv2 - Powoduje wyskok i wystrzelenie strzały z odległości 28 m, która zadaje 500 pkt obrażeń i ignoruje wartość obrony przeciwnika. Wymaga użycia łuku. Dostępny od poziomu 44 - koszt 4 punkty.
Lv3 - Powoduje wyskok i wystrzelenie strzały z odległości 30 m, która zadaje 1270 pkt obrażeń i ignoruje wartość obrony przeciwnika. Wymaga użycia łuku. Dostępny od poziomu 54 - koszt 4 punkty.

Strzał z Żądła
Lv1 - Zadaje 185 pkt obrażeń obniżających liczbę pkt HP, SP i MP przeciwnikom w promieniu 4 m od celu co 3 s przez 21 s. Dostępny od poziomu 37 - koszt 4 punkty.
Lv2 - Zadaje 401 pkt obrażeń obniżających liczbę pkt HP, SP i MP przeciwnikom w promieniu 4 m od celu co 3 s przez 21 s. Dostępny od poziomu 47 - koszt 4 punkty.
Lv3 - Zadaje 502 pkt obrażeń obniżających liczbę pkt HP, SP i MP przeciwnikom w promieniu 5 m od celu co 3 s przez 21 s. Dostępny od poziomu 57 - koszt 4 punkty.

Specjalne

Unik - [Sojusz Światła]
Lv1 - Powoduje poświęcenie posiadanej liczby pkt SP i MP w celu zwiększenia szansy uniku przed atakami fizycznymi i dystansowymi o 90% na czas 90 s. Dostępny od poziomu 1 - koszt 0 punkty.
Lv2 - Powoduje poświęcenie posiadanej liczby pkt SP i MP w celu zwiększenia szansy uniku przed atakami fizycznymi i dystansowymi o 180% na czas 120 s. Dostępny od poziomu 20 - koszt 0 punkty.
Lv3 - Powoduje poświęcenie posiadanej liczby pkt SP i MP w celu zwiększenia szansy uniku przed atakami fizycznymi i dystansowymi o 240% na czas 180 s. Dostępny od poziomu 40 - koszt 0 punkty.

Okrzyk Bitewny - [Zjednoczenie Furii]
Lv1 - Powoduje poświęcenie pewnej liczby pkt SP i MP w celu zwiększenia regeneracji żywotności o 2% na czas 90 s. Dostępny od poziomu 1 - koszt 0 punków.
Lv2 - Powoduje poświęcenie pewnej liczby pkt SP i MP w celu zwiększenia regeneracji żywotności o 3% na czas 120 s. Dostępny od poziomu 20 - koszt 0 punków.
Lv3 - Powoduje poświęcenie pewnej liczby pkt SP i MP w celu zwiększenia regeneracji żywotności o 5% na czas 180 s. Dostępny od poziomu 40 - koszt 0 punków.

Pieśń Łuczników
Lv1 - Zwiększa Siłę Ataku Dystansowego i Obronę Przed Atakami Dystansowymi członków drużyny znajdujących się w promieniu 100 m o 7 pkt na czas 10 min. Dostępny od poziomu 7 - koszt 2 punkty.
Lv2 - Zwiększa Siłę Ataku Dystansowego i Obronę Przed Atakami Dystansowymi członków drużyny znajdujących się w promieniu 100 m o 14 pkt na czas 10 min. Dostępny od poziomu 24 - koszt 3 punkty.
Lv3 - Zwiększa Siłę Ataku Dystansowego i Obronę Przed Atakami Dystansowymi członków drużyny znajdujących się w promieniu 100 m o 39 pkt na czas 10 min. Dostępny od poziomu 39 - koszt 4 punkty.

Precyzyjny Strzał
Lv1 - Powoduje precyzyjny strzał, który zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 10 pkt obrażeń. Dostępny od poziomu 9 - koszt 6 punków.
Lv2 - Powoduje precyzyjny strzał, który zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 92 pkt obrażeń. Dostępny od poziomu 27 - koszt 7 punków.
Lv3 - Powoduje precyzyjny strzał, który zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 208 pkt obrażeń. Dostępny od poziomu 47 - koszt 8 punków.

Potencjał Szybkości
Lv1 - Automatycznie zwiększa Szybkość Ruchu o 1 LVL i szansę na trafienie krytyczne z broni dystansowej o 8% na czas 30 s, gdy liczba pkt HP postaci spadnie poniżej 8%. Działanie efektu ma miejsce nie częściej niż co 3 minuty. Dostępny od poziomu 17 - koszt 1 punkty.
Lv2 - Automatycznie zwiększa Szybkość Ruchu o 1 LVL i szansę na trafienie krytyczne z broni dystansowej o 15% na czas 30 s, gdy liczba pkt HP postaci spadnie poniżej 10%. Działanie efektu ma miejsce nie częściej niż co 3 minuty. Dostępny od poziomu 29 - koszt 2 punkty.
Lv3 - Automatycznie zwiększa Szybkość Ruchu o 1 LVL i szansę na trafienie krytyczne z broni dystansowej o 25% na czas 30 s, gdy liczba pkt HP postaci spadnie poniżej 12%. Działanie efektu ma miejsce nie częściej niż co 3 minuty. Dostępny od poziomu 50 - koszt 3 punkty.

Atak Ostateczny
Lv1 - Natychmiast zadaje obrażenia wynoszące 10% maksymalnej liczby pkt HP celu. Ignoruje obronę celu. Umiejętność nie powoduje żadnego efektu w przypadku niektórych potworów. Dostępny od poziomu 22 - koszt 7 punków.
Lv2 - Natychmiast zadaje obrażenia wynoszące 15% maksymalnej liczby pkt HP celu. Ignoruje obronę celu. Umiejętność nie powoduje żadnego efektu w przypadku niektórych potworów. Dostępny od poziomu 37 - koszt 8 punków.
Lv3 - Natychmiast zadaje obrażenia wynoszące 20% maksymalnej liczby pkt HP celu. Ignoruje obronę celu. Umiejętność nie powoduje żadnego efektu w przypadku niektórych potworów. Dostępny od poziomu 55 - koszt 9 punków.

Klątwa Uśpienia - HM i UM
Lv1 - Powoduje zaczarowanie celu na czas 6 s podczas walki wręcz do czasu otrzymania przez cel obrażeń. Wymaga użycia jednoręcznego miecza Łucznika lub oburęcznego topora Łowcy. Dostępny od poziomu 26 - koszt 6 punków.
Lv2 - Powoduje zaczarowanie celu na czas 8 s podczas walki wręcz do czasu otrzymania przez cel obrażeń. Wymaga użycia jednoręcznego miecza Łucznika lub oburęcznego topora Łowcy. Dostępny od poziomu 39 - koszt 7 punków.
Lv3 - Powoduje zaczarowanie celu na czas 10 s podczas walki wręcz do czasu otrzymania przez cel obrażeń. Wymaga użycia jednoręcznego miecza Łucznika lub oburęcznego topora Łowcy. Dostępny od poziomu 51 - koszt 8 punków.

Broń Płomienia / Sztormu / Ziemi / Burzy
Lv1 - Powoduje nasycenie broni żywiołem ognia/wody/ziemi/wiatru na czas 5min. Nasycenie broni innym żywiołem lub zmiana broni powodują przerwanie efektu (Czas regeneracji 5min). Dostępny od poziomu 31 - koszt 4 punków.
Lv2 - Powoduje nasycenie broni żywiołem ognia/wody/ziemi/wiatru na czas 10min. Nasycenie broni innym żywiołem lub zmiana broni powodują przerwanie efektu (Brak czasu regeneracji). Dostępny od poziomu 50 - koszt 4 punkty.
Lv2 - Powoduje nasycenie broni żywiołem ognia/wody/ziemi/wiatru na czas 15min. Nasycenie broni innym żywiołem lub zmiana broni powodują przerwanie efektu (Brak czasu regeneracji i nie zużywa MP i SP). Dostępny od poziomu 63 - koszt 4 punkty.

Rozpad Many
Lv1 - Powoduje poświęcenie całej liczby pkt MP rzucającego czar w celu obniżenia maksymalnej liczby pkt MP celu o 50%. Wymaga użycia broni do walki wręcz. Umiejętności można użyć tylko przeciwko graczom należącym do wrogiego sojuszu. Dostępny od poziomu 36 - koszt 4 punkty.
Lv2 - Powoduje poświęcenie całej liczby pkt MP rzucającego czar w celu obniżenia maksymalnej liczby pkt MP celu o 70%. Wymaga użycia broni do walki wręcz. Umiejętności można użyć tylko przeciwko graczom należącym do wrogiego sojuszu. Dostępny od poziomu 46 - koszt 5 punków.
Lv3 - Powoduje poświęcenie całej liczby pkt MP rzucającego czar w celu obniżenia maksymalnej liczby pkt MP celu o 90%. Wymaga użycia broni do walki wręcz. Umiejętności można użyć tylko przeciwko graczom należącym do wrogiego sojuszu. Dostępny od poziomu 56 - koszt 6 punków.

Strzał Wybuchu - HM i UM
Lv1 - Zadaje obrażenia równe pomnożonej przez 2 wartości Siły Ataku Fizycznego i ogłusza cel na czas 5 s. Dostępny od poziomu 49 - koszt 7 punków.
Lv2 - Zadaje obrażenia równe pomnożonej przez 3 wartości Siły Ataku Fizycznego i ogłusza cel na czas 5 s. Dostępny od poziomu 59 - koszt 8 punków.
Lv3 - Zadaje obrażenia równe pomnożonej przez 4 wartości Siły Ataku Fizycznego i ogłusza cel na czas 5 s. Dostępny od poziomu 69 - koszt 9 punków.

Wizja Pantery - HM i UM
Lv1 - Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 3100 pkt obrażeń. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki. Dostępny od poziomu 50 - koszt 7 punków.
Lv2 - Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 6400 pkt obrażeń. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki. Dostępny od poziomu 60 - koszt 8 punkty.
Lv3 - Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Dystansowego i dodatkowe 8200 pkt obrażeń. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki. Dostępny od poziomu 70 - koszt 9 punkty.





Które wykupić?

Bierne

Trening Sprawności - max
Ulepszenie Łuków - Max jeżeli używasz łuku
Ulepszenie Broni Dystansowych - Max jeżeli używasz kuszy lub broni miotanej.
Trening Relaksacji - Max
Ulepszenie Plecaka - Max
Interpretacja - Jeżeli masz ochotę porozmawiać z przeciwną frakcją wykup na max
Mistrz Łucznictwa - jeżeli używasz łuku to max. 
Mistrzostwo w Broniach Dystansowych - jeżeli używasz kuszy lub broni miotanej to max.


Główne

Portal do Miasta - Max
Trening Strzelecki - Max, dodatkowa celność nigdy nie zaszkodzi 
Spowolnienie - jeżeli starczy punktów to max.
Daleki Zasięg - Max, zwiększenie zasięgu ataku daje przewagę na PvP.
Namierzenie Celu - ominąć, nie przydatny skill.
Tryumfalny Atak - Max
Nieszczęście / Tępota - jak starczy pkt można wziąść


Bitewne

Przeszywający Strzał - Tylko na Lvl 1, chyba że masz jeszcze jakieś wolne punkty to max.
Szybki Strzał - Ewidentnie max, potężna umiejętność.
Szeroki Ostrzał - opcjonalnie jeżeli używasz łuku
Balistyczny Strzał - opcjonalnie jeśli używasz kuszy lub broni miotanej.
Nieprzerwany Ostrzał - ominąć nie przydatny.
Magiczny Unik - UM Skill - Max
Krwawe Zaczepienie - nie przydatny.
Uszkodzenie Many - Nie polecam ten skill nie działa jak należy. 
Łamacz Woli - Nie polecam ten skill nie działa jak należy.
Zdecydowany Strzał - opcjonalnie
Błyskawiczny Atak - Nie polecam
Deszczowy Dzień - jeżeli używasz łuku max.
Krwawy Deszcz - kusza lub broń miotana? Max !
Strzał z Wyskoku - Max, dobre na bossy i tanków, jeżeli używasz łuku !
Strzał z Żądła - Max potężna i uprzykrzająca życie innym umiejętność.


Specjalne

Unik / Okrzyk Bitewny - Max, przydatne i darmowe.
Pieśń Łuczników - Max, zawsze przyda się trochę więcej ataku.
Precyzyjny Strzał - Max, 100% na trafienie + dodatkowy DMG, bardzo przydatny na PvE jaki PvP.
Potencjał Szybkości - Przydatne do ucieczki póki nie ma lapisów dźwięku, potem tylko dla zwiększonej celności.
Atak Ostateczny - przydatny na PvP, max.
Klątwa Uśpienia - nie przydatny, ominąć
Broń Płomienia / Burzy / Ziemi / Szturmu - Max, olbrzymia przewaga łucznika/łowcy nad innymi klasami i jaka oszczędność pieniędzy .
Rozpad Many - nie kupować
Strzał Wybuchu - Max stun na 5 s i olbrzymie obrażenia.
Wizja Pantery - Max, zasłużona nagroda za wbicie 60 =)


http://i45.tinypic.com/15x5llj.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.maniakimargonem.pun.pl www.mted.pun.pl www.shinobi-fate.pun.pl www.shinobizone.pun.pl www.awft1.pun.pl